Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  اخذ نمايندگي شهر فرش اخذ نمايندگي شهر فرش

مرجع تخصصی فرش و گلیم

استانداردهاي فرش دست‌باف از گذشته تا كنون

به غير از انواع فرش ، هزاران طرح و نقشه زيبا كه توسط طراحان داخلي طراحي مي شوند ، تنوع بي اندازه اي را در اين صنعت ايجاد كرده است . اصلا تمام معاملات ما مربوط به اين موضوعات است و در گذرگاه زمان همواره در حال دگرگوني است . ورودي تمام بناهاي با ساخت بيت­هيلاني از جانب جنوب شرقي است؛ اين فرم بناسازي در بيت­هيلاني­هاي سوريه، فلسطين و عراق نيز ديده مي­شود. فرشبافي و شالبافي از جمله صنايع دستي پرارزشي بودند كه در اين سرزمين سر برآوردند. خالدي گفت: متاسفانه در اين حادثه خانم ۲۷ ساله و دختر بچه پنج ساله جان خود را از دست دادند.

حُسن ديگر رده­بندي­هاي مذكور در اين است كه محورهاي معنايي شعر سنائي را نشان مي­دهد؛ محورهايي كه تحقيقات متأخر نيز آن­ها را اجمالاً تأييد مي­كند. بخشي كه شايد به دليل فقدان هنرورزيهاي شاعرانه، شعر پسامدرن را از خود ميراند و اين شعر را با اندك شاعران و معدود مخاطبان خود تنها ميگذارد. آمدن اين واژه در شعر او، نشان ميدهد كه واژه پيش از اسلام به زبان عربي رفته است. اين فرشهاي فانتزي در سالهاي اخير طرحهاي بسيار سادهاي دارند و خبري از شكلهاي يا طراحيهاي خيلي پيچيده نيست.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/18 ساعت: ۰۱ توسط:toranj-carpet-mashhad :

سايز درست فرش براي خانه را چگونه پيدا كنيم؟

فرش كاشان براي اكثر ايراني ها نامي آشنا و شناخته شده است. امّا نامي از كالاهاي غير مشابه نميبرد. هاي غير ملفوظ به اعتبار خط و نوشتار، حرف است؛ امّا به اعتبار زبان، واج نيست. و نقض نوع دوم (نقض شهرت يك علامت) هرگز در علايم تجاري غير مشهور قابل تصور نيست. نكته دوم كه به عنوان اصل فقهي مطرح است اضطرار مي باشد.انسان در حال اختيار وظايف و تكاليفش روشن است و بايد آنها راانجام دهد ولي همين فرد اگر در تنگنا واقع شده حكم و وظيفه اي ويژه خود را دارد كه آن هم اوليه است.

بنابراين آپارتماني كه با مشخصات و مخصوصاً ابعاد و موقعيت جغرافيايي و ديد منظره خاص مذكور ساخته ميشود، مال قيمي محسوب ميشود كه نظاير و اشباه آن را نميتوان در جاي ديگر يافت، هر چند ممكن است ساختمان يا واحدهاي ديگري شبيه اين باشند، اما چون به لحاظ موقعيت هر يك قيمت متفاوتي دارند لذا بايد گفت آپارتمان يك مال قيمي است. پيرامون شرط نخست ميتوان گفت كه بر اساس بررسيهاي انجام شده در بخشهاي سابق اين نوشتار، قرارداد پيشفروش ساختمان در قالب هيچ يك از عقود معينِ مشابه چون بيع، بيع سلف، عقد استصناع و شركت جاي نميگيرد مگر در موارد خاص كه واحدهاي آپارتماني شبيه هم وجود دارد و در واقع مثلي محسوب ميشود و امكان فروش به صورت عين كلي وجود دارد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/18 ساعت: ۰۱ توسط:toranj-carpet-mashhad :